آیلینآیلین، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

آیلین جونی

جوجویه!

1390/7/15 12:50
نویسنده : خاله سمانه
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

این متنی که دارم می نویسم رو شاید وقتی بزرگ شدی بخونی. امروز دارم عکساتو نگاه می کنم چقدر زود بزرگ شدی.

امروز یک سال و 7 ماهته ولی هنوز نمی تونی خوب صحبت کنی ما بین خودمون میگیم قان قان میکنی یعنی داری سعی میکنی حرف بزنی البته بعضی کلمات رو خوب میگی مثل جوجو، جی جی!، بیه(یعنی بیا!)، بابایه(بابا!)، ما(مامان!)، جیس(جیش!). یه سرس جملاتم میگی که معلوم نیست چی میگه ولی وقتی میگی نگاه معنادارت نشون میده خیلی جمله مهمی رو گفتی و از این که ما سواد فهمیدنشو ندارم ناراحتی(اینو از نگاه عاقل اندر سفیحت فهمیدم!).

خیلی شیرین شدی. یه روز نبینیمت دلمون واست تنگ میشه. بزرگ بشی می فهمی که اینکه حداقل یک نفر تو این دنیا باشه که دلش واسه دیدنت پر پر بزنه چه نعمتیه:)

همین الانم داری کارتون تام و جری میبینی و صداشونو تقلید می کنی. مثلا الان گفتی بایایه هه! فکر کنم یعنی برو جلو بگیرش!

الان مامان فاطی ات نشوندتت رو پاش داره سعی میکنه تا حواس تو جمع کارتونه بهت کلی آبگوشت بده بخوری! طفلی تو:) آخه منم بودم اون آبگوشت له شده رو نمی تونستم بخورم! بین خودمون بمونه:)))

یه حرکت با مزه م جدیدا انجام میدی: وقتی پشه پاتو می خوره دست ماهارو می گیری می ذاری روش میگی جوش! یعنی بخارون:)

وااااااااای الان نمیدونم چی شد زدی زیر گریه!

بوووووسسسس گنده*********

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیلین جونی می باشد